fredag 24 september 2010

Val 2010

Har inte ens orkat kommentera eländet. Jag tänker inte lägga tid på det nu heller. Sammanfattningsvis är det bedrövligt. En sak som jag dock väljer att kommentera är att Moderater i ledande ställning liknar Vänsterpartister vid Sverigedemokrater. Skäms på er, Carl och Beatrice!! Det är väl en j-a skillnad! Så!!
I dag fyller min största älskling år. Anders fyller 38 idag. Hurra för dig. Dessutom är det sista dagen för honom på Byggtjänst. På måndag börjar han som konstruktör på SvebaDahlén igen.
I morgon drar jag till Stockholm. På agendan står, förutom att hälsa lillebror, följande: Springa Lidingöloppet, gå på hockey, hälsa på svägerska Malin med familj. Naturligtvis vill jag även ha tid till att gå lite i affärer och kanske även besöka Fotografiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar