torsdag 18 november 2010

Malmö


Förra helgen var jag i Malmö. Själva höjdpunkten på resan var att kolla på Spamalot på Nöjesteatern. Rekommenderas! Kvällens supé intogs på hotellet (Hilton) och var helt underbart god. Åt grillat kalvkött med diverse tillbehör. Mums! När vi satt och tog en GT innan maten kom Erik Hamrén in för att äta. Gillar man fotboll, som jag, är det inte en dålig kändis att se! Vad kunde bräcka detta kan man undra... Jo, att resten av landslaget skulle komma insläntrande. Det gjorde dom INTE. Och jag gick INTE fram till EH och började snacka Djurgårdens förträfflighet. (Gud vilken tur att jag bara tagit en GT innan maten). Kvällen avslutades med en runda på stadens gator och Malmös mysiga Lilla torg. Måste säga att Malmö var en positiv överraskning och jag åker gärna dit igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar