onsdag 8 december 2010

Min lilla Maja ligger hemma och är sjuk. När hon är sjuk är hon faktiskt ganska liten och då vill man inte vara hemma själv. Matilda är helt galet sällskapssjuk i vanliga fall så ni må tro att hon har det riktigt trist nu. Hoppas hon frisknar till snart så att hon kan gå till skolan och prata av sig. Att hon är hemma börjar bli lite såjobbigt även för oss, som får lyssna på allt babbel efter jobbet. Krya på dig!!
Annars håller jag som bäst på att prova linser igen. Jag hade ju det på gymnasiet (för en si så där 4-5 år sedan) men tyvärr fungerade det inte särskilt bra då. Funderar på att operera ögonen så att man slipper både glasögon och linser. Men eftersom det faktiskt är ett igrepp och att det dessutom kostar en del så beslutade jag mig för att prova linser igen. det har ju faktiskt hänt en del på linsfronten sedan det begav sig. ska till opikern på kontroll igen på lördag så då får vi se vad dommen blir. Hej så länge! Här kommer lite gamla bilder jag hittade i datorn på jobbet.

Här är Hasse, jag och Ann-Marie när vi kampanjade Mina vårdkontakter i våras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar