fredag 26 augusti 2011

Plus Plus


Hugo har äntligen fått Plus Plus som han önskat sig så länge. De små bitarna är alla lika och passar alla med varann. Man kan bygga massor med kul och fantasifulla saker. SeDessa små plastbitar är bara 1x2 cm, men det finns i två storlekar till som passar till mindre barn. Jag köpte mina på nätet från en svensk sajt. Vill ni komma billigare undan går det säkert att hitta på e-bay. Här har Hugo byggt krig. De små sakerna som står på själva plattan är "sexbombare". Ett helt självklart namn eftersom de kan avfyra sex raketer samtidigt! Här nedan ser ni vad fint Hugo gjorde till mig i dag. Han är alltid så gullig när han inte är riktigt kry...
När Hugo satt och pysslade med detta i dag sa han: "Mamma, nu är det bara en OnePiece som saknas..... och en kasse med pengar".

En OnePiece kan jag fixa men det andra vet jag inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar