fredag 9 september 2011

Trevlig helg!

Äntligen fick Matilda sin MacBook!

Nu ska jag ge mig i kast med denna tidning. Konferensen bjuder på så många olika föredrag så man måste liksom planera sina dagar för att inte missa godbitarna. Ska bli kul att komma i väg till Sundsvall i år. som vanligt bor vi på hotell Knaust.

Jag var ju Dans Fuego i onsdags. Mitt första pass av den sorten. Kul, fnittrigt och svettigt men inte riktigt min grej tror jag. Om ni hoppar vidare till Kattis blogg, som jag nämner i tidigare inlägg, får ni läsa hur det var när hon provade Zumba. Jag skulle precis lika gärna ha skrivit detta inlägg själv. Hon beskriver precis mina känslor från Fuegon. I dag blir det spinning, totalt osexigt men enkelt och garanterat skrattfritt. Nu är det bara ösa som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar