tisdag 20 december 2011

Jag har fyllt år...

..ja det är väl egentligen ingen nyhet för det gör jag ju varje år MEN denna gången fyllde jag 40. Eftersom jag inte ville ha något baluns reste vi bort. Den 15:e lämnade vi Borås för att tillbringa natten hos svärföräldrarna i Espevik. På fredagen, då jag fyllde, styrde vi kosan mot Malmö. Vi stannade i mysiga Ängelholm för att fika. I Malmö bodde vi på Elite Hotel Residens. Fint rum med 2 separata sovrum och dessutom badkar. Julbordet på Rådhuskällaren var supergott! På kvällen bastade vi och åt ostbricka. Mys! Lördagen skulle vi spendera i köpenhamn med shopping och ett besök på Tivoli. MEN Hugo blev sjuk under natten så jag och Matilda fick åka i väg till den danska huvudstaden på egen hand. Det gick bra det också. I söndags hann vi med en liten tur i Malmö innan vi återvände hemåt. Söndag kvällen bjöd på "årets höjdpunkt" enligt Hugo - vi tog in granen. Blandade bilder från helgen kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar