lördag 4 februari 2012


Jag har beställt ett par sjukt sköna och snyggaskor på Fotriktigt. Jag hade förmånan att få köpa ett pat skor til halav priset. Jag var inte i behov av träningsskor. Har ganska nya skor för träning både ute och inne. När jag köper skor för träning går jag på funktion före design. Men nu när jag bara ska ha ett pat streetskor kan man ju tänka lite annorlunda. (Sen vet man ju att Fotriktigt bara har sköna och bekväma skor). Alltså jag gick in i butiken, tittade mig omkring och valde de skor som stack ut ur mängden mest. Denna gången blir det ett par Nike Lunarglide. Lila med neongul sula och swooch. Coolt! Letat på nätet efter en bild på precis den färgkombo jag beställt men hittade ingen. Så fort jag får dem i min hand kommer jag lägga ut en bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar