torsdag 23 juli 2009

Ledig i dag också. Tråkigt väder. Får väl ta den obligatoriska trippen till bibblan och Knalleland. Brukar bli så när man inte har något annat att hitta på. Just nu läser jag Mons Kallentofts senaste bok, Höstoffer. Har ni läst några bra deckare senaste tiden? Tipsa mig gärna!
Var ute på cykeltur i går kväll. Cyklade hemmifrån till Borgstena. Vidare där ifrån till Tämta och sen tillbaka hem. En liten nätt tur på 24 km. Har haft denna runda i huvudet ett tag men inte riktigt orkat... men nu är den avklarad och det var absolut inte så jobbig som jag föreställt mig.
Ha det bra, så hörs vi snart igen.

1 kommentar:

  1. kul med sådana rundor! :)
    fast jag tror att du "hittat" cykelmusklerna nu väl? ..för annars är 24km rätt tungt

    jobba lugnt
    syster märta

    SvaraRadera