onsdag 5 oktober 2011

Nu har tiden gått så där extra fort igen. Det gör det i bland och det verkar som om ibland blir oftare och oftare... Jag tycker att jag aldrig gör något men ändå är det svårt att få tiden att räcka till. Hmmm. Handlar väl om prioriteringar som allt annat. Här rullar vardagen på som sig bör. Matilda har tjatat sig till en Svea-jacka och Hugo har fixat till sina dreads. Jag har träningsvärk i armarna och Anders är i Spanien. Fick ett sms i går om att årets Blossa-glögg nu finns att hämta (läs köpa9 på systemet i Knalleland. Alltså, allt är som vanligt. Om ett par veckor åker jag till Sundsvall ett par dagar med jobbet. Önskar att min jobb-konferens också skulle vara på Gran Canaria i stället för i kalla Norrland. På fredag lunchar jag med fina Jessica. Då ska hon äntligen få sin 40-års present. Tyvärr kan jag inte berätta vad jag köpt. Det är ju hemligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar