lördag 31 mars 2012

Glädje... och sorg!

I dag har det varit allsvensk premiär på Borås arena. Elfsborg och deras anhängare ska vara glada över att målen räknas i fotboll. Djurgårn hade övertag både på och utanför plan. På något vis känner jag mig helt klart lyckligare än annars, just är jag står i hop med andra Djurgårdare och sjunger för mitt lag. Och när Rajalakso manade på oss i klcken i samband med en hörna, skuttde det till lite extra i ett Djurgårdshjärta. Det kan jag lova. Att vissa har svårt att förstå detta får jag bara beklaga... det är en fantastisk känsla. Djurgården imponerade stort i dag. Även om poängen gick till Elfsborg idag känner jag mig nöjd och hoppfull inför framtiden.
Vad jag sen fick höra i radiosporten var däremot inte lika upplyftande...spel i Allsvenskan för mesta mästarna nästa år svider..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar