torsdag 23 april 2009

Tre sköna brudar!


Förra helgen var jag på fest. Det hela startade hos en mycket god vän till mig. Där bjöds det på vegetarisk mat samt god dryck. Efter ett par timmar där begav vi oss till staden för att gå på lokal. Mannen i huset (där vi var på festen) ville bidra till det hela och gav oss därför vad han hade : 17,50 och en kapsyl. Det detta på fickan försökte vi köpa oss både taxiresa och diverse drinkar i baren. Behöver väl inte påpeka att framgången uteblev. Eftersom jag är ute på galej så sällan och därför inte har någon större rutin på att vara återhållsam med den goda drycken kunde det bara sluta på ett sätt. Jag var tvunget att ställa in mitt inplanerade spinningpass på söndagen. Var nämligen lite "trött" och tillbringade större delen av söndagen i sängen..... Till saken hör också att spinningen började klockan 18. Jaja, helt vanlig orutin bara. Det lär dröja till nästa gång det kan jag lova. Fast å andra sidan dröjer det för länge blir det ju svårt att nånsin få rutin....
Ps Tack så jättemycket för senast Jessa. Du är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar