tisdag 7 april 2009

Tillbaka från en härlig långhelg i Stockholm. Jag och Matilda har denna helg; gjort åt en faslig massa pengar, gått en massa steg (lö: 24600, sö: 17800, må: 15100) och har haft det hur kul som helst. Yoghurtglassen i Gallerian är helt underbart god. Ananas är både fett- och sockerfri (undrar just vad det egentligen ÄR i??). Grabbarna har varit hemma. Har dock köpt presenter. Anders fick ett foto på en amazon och godis från Ejes (måste upplevas). Hugo fick två tröjor och ett par byxor.
Helgens kändisspotting: Regina Lund, Markus och Ylva från Bolibompa (dock inte samtidigt) och Felix Herngren. Hade önskat mig; Carola och Kicken (tillsammans), prinsessan Madde och Thåström.
Var idag ute på min vanliga lunchpromenad då min kollega ropade till och tog ett skutt ut i skogen. Jag trodde så klart det var en orm men det var årets första vitsippa. Det finns väl ingen blomma som är så efterlängtad?
Ps Bilder från helgen kommer inom kort!
Förresten...jag har en hemlis....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar