torsdag 23 april 2009

Min lille Pluto

Jag och Anders har delat det så att det är jag som lämnar på dagis och han hämtar. Mina arbetskamrater har nog förstått detta redan eftersom jag (nästan) aldrig dyker upp förrän halv nio. På mornarna går det till så att Hugo väcker mig, sen går han och tittar en stund på TV medan jag fixar till mig. Härom morgonen ropade han och sa att jag skulle komma och titta. Och visst hade han fixat det bra för sig? Hämtat täcken och kuddar var helst han kom åt och låg där som en prins på ärten. Han vet hur man har det gott!
Härrom dagen hade de varit ute på plocka-skräp-promenad med dagisgruppen. När jag frågade om hur det varit sken han upp och sa; Jag och Linus har hitta pizzasallad! Och den var jättegod! Vill bara att ni ska veta att han fortfarande mår bra.

2 kommentarer:

  1. love to join her in bed both of us naked

    SvaraRadera
  2. lets share her she has 3 holes, miss f----ng my baby sis

    SvaraRadera