tisdag 26 maj 2009

Badrumsröj

Var på Apoteket idag för att inhandla årets skörd av allergimediciner. När jag väl stått i kön och det äntligen var min tur visade det sig att jag inte hade något recept. Jippi! Då var det bara att börja köa igen, denna gången i vårdcentralens telefon. Pollenrapport hittar du här.

Det är ju så kul på Apoteket numera. Hur mycket bra-att-ha-saker som helst. I dag har jag verkligen hittat året produkt! Är nästan lite lyrisk....vill ni veta vad?? Jo, scrubb-rondeller! Fantasktiskt! Jag körde runt lite i ansiktet i samband med att jag sminkade av mig nu i kväll och det funkade hur bra som helst. Äntligen har någon smart kvinna tänkt till. Paketet med rondeller kostade runt 30 kr och har nu en given plats i badrummet.
Naturligtvis åkte det ner lite mer i shoppingkorgen också. Man kan aldrig motstå ett bra erbjudande, så är det bara. Just nu får man 20% off om man köper 3 solskyddsprodukter. Det är ju snart sommar, så jag räknar med att det kommer attt vara rykande åtgång på dessa produkter ett par månader fram över.

När jag ändå var i badrummet passade jag på att göra ett litet röj. Ni vet så där när man ska ta ut allt från lådor och skåp, för att sedan stoppa tillbaka allt i prydlig ordning. Jag brukar i alla fall alltid tröttna snabbt så det blev inte riktig så bra som jag tänkt. Jag menar hur sugen blir man när man tittar ner i en sådan här låda?
Hittade lite andra kul grejer i stället. Vad tycker ni om Hugos lösning på att slippa ropa när man är klar på toa? Upptäckte även att min parfymhylla fått några år på nacken. Kolla bara.....hur trist som helst!

Måste absolut köpa minst 2 nya dofter när vi åker från Turkiet. Har ni några tips? Klurar lite på kändisdofter. Har hört att Britneys är bra.

1 kommentar:

  1. Diesels är min favorit i år... den med "guldstrumpa" du vet

    tjing!

    SvaraRadera