söndag 10 maj 2009

Rekord...........

..........för antal steg på stegräknaren. När jag och Matilda hade gått runt i Stockholm en hel dag nådde stegräknaren (då) ofattbara 23000 steg. Detta har jag nu slått med hästlängder.



Matilda lämnade vi av hos en häst i Brämhult.

Efter en hel del tjat (och viss utpressning) fick jag med mig Anders på lördagens 21 km bana på Linnemarschen. Så här pigg var jag före loppet.



Mål! Är ganska glad att vara här trots att jag befinner mig i "fiendeland". Oförsämt pigg! (Anders hade nog tankar på att ge upp under den sista halvtimmen. Han såg lite lätt plågad ut). Har redan bestämt mig för att ta Maraton Walk nästa år! Kan nog bli svårt att lura med Anders nästa år igen, men å andra sidan har jag ett helt år på mig att övertala någon annan. I morgon är det dags igen. Då ska vi gå Ävetyrsbanan med Hugo. Hoppas han orkar 5 km (han=Anders).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar