lördag 7 mars 2009

Blandat




Bilder från Göteborg Horse Show 090220.
När Hugo frisknat till blev jag tyvärr sjuk. Låg hemma med hög feber i fyra dagar. Har sällan varit så sjuk i vuxen ålder. Detta medförde i alla fall att jag inte kunde åka med Matilda till Scandinavium. fix snabbt (och inte så lätt) fixa en stand in. Som tur var löste detta sig.
I dag är det dags för "Andra chansen". Har inte hittat någon riktig favorit i år. Förra året var det Rongedal. Min kära make tror på Lili & Sussi. Jag däremot tycker att det stinker åttital och 40-årskris lång väg... Nästa vecka är det final!
Ska försöka komma i väg på bio nån kväll. Det är ju så att man måste se Män som hatar kvinnor och dessutom har ju Slumdog millionere haft premiär. Har ni sett filmerna?
PS Beach-09 har nu startat på allvar (och jag har precis ätit en STOR semla).
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar